Granatæbler

Prinsessen var glad for frugt. Meget glad for mange frugter. Prinsessen kunne godt lide bananer, pærer, blommer, clementiner, vandmelon og meget meget. Som f.eks. granatæbler.
Prinsessen var ualmindelig dygtig til at lave overspringshandlinger. Hendes fantasi til at finde på (dårlige) undskyldninger for at lave alt andet end opgaveskrivning kendte ingen grænser. Alt kunne bruge. Som f.eks. granatæbler.

Prinsessen måtte sande, at det nok var meget godt, at granatæbler kun var i sæson forholdsvis kort tid hvert år. For ellers kunne man godt have risikeret at en uhensigtmæssig stor del af hendes liv kom til at gå med at skille dem ad:


Ca. 10 min. efter:

2 kommentarer:

  1. for at få den lille finurlige frugt del ud, skal man skære et granat æble i halv, og banke på bagsiden, med en træ ske. altså sådan en stor gryde ske... de virker nemlig! :)

    xx Nanna

    SvarSlet
  2. Jeg har godt hørt om det trick før. Og jeg har faktisk også prøvet det. Men min oplevelse var bare endnu mere smat og flere splattede kerner end hele. Så det gik jeg hurtigt bort fra igen.
    Men måske er det bare mig der er for klodset...

    SvarSlet