Damedele

Prinsessen var normalt ikke den sarte type. Prinsessen tog på ø-lejr, boede i fællestelte og tissede i naturen. Prinsessen spiste ting der havde været på gulvet. Prinsessen gik i Netto uden makeup og i joggingbukser. Prinsessen spiste popcorn til aftensmad. Prinsessen havde ikke noget problem med at skifte tøj og dele omklædningsrum med andre damer. Og prinsessen syntes også at det var helt ok med nøgne damer i samme omklædningsrum.

Men prinsessen kunne virkelig, virkelig, virkelig ikke særlig godt lide den slags damer, der fuldstændigt havde mistet blufærdigheden - og i øvrigt evnen til at tage almindeligt hensyn - og derfor uden den mindste overvejelse stak hovedet ned af og bagdelen i vejret for at samle et eller andet op fra gulvet og dermed stillede deres mest intime område til frit skue. Prinsessen havde virkelig, virkelig, virkelig ingen som helst lyst til at få smækket fremmede damers kønsdele lige i hovedet..

Prinsessen syntes måske godt damerne som kunne vende måsen ind mod væggen - eller måske oven i købet have et håndklæde om sig i den slags afslørende stillinger.

8 kommentarer:

  1. Haha, så er der dømt mareridt i nat. Håber ellers du har haft en god weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe - så er jeg i det mindste ikke den eneste!;o)
      Jo tak, men jeg glæder mig til den næste allerede.

      Slet
  2. Arj! Det har man ikke lyst til at se. Hvorfor har de ikke nogen fornemmelse for det? og HVORFOR gør det dem ikke noget at vise punani på den måde? Yikes :s

    SvarSlet
    Svar
    1. PRÆCIS! Jeg fatter heller ikke at de ikke selv føler et eller andet ubehag ved det. Måske er det en blufærdighed der går tabt ved fødsler?
      Jeg ved det ikke, men det er altså lidt træls...

      Slet
  3. Hahaaa, åh hvor er du dejlig. Kan ikke helt finde ud af, om det er mest synd for dem eller dig? :)

    SvarSlet
  4. Årh, nu har jeg surfet så meget rundt i blogland, at jeg slet ikke kan huske, hvordan jeg fandt herind? Nåmmen synes jo lige, dronningen ville hilse på prisessen! :) Jeg kan virkelig forstå dine kvaler vedr. udstilling af dame-dele. Har selv stået under bruseren i fitnesscenter en gang, da den eneste anden kvinde, som var tilstede, hev sin skraber frem og begyndte at trimme måtten; og nej - hun vendte sig heller ikke ind mod væggen! Vildt grænseoverskridende synes jeg, og jeg betragter ellers ikke mig selv som snerpet. Og det er ikke nødvendigvis en blufærdighed, der går tabt ved fødsler, for jeg fødte min egen prinzesse for snart 21 år siden, og jeg er stadig pænt meget selektiv med, hvem jeg flasher min popo for! ;)

    SvarSlet
  5. Hæhæ, det kender jeg godt!:oD

    Det er jeg virkelig glad for at høre. For jeg er ikke sikker på at jeg har lyst til at sætte børn i verden, hvis den slags ubluhed er en del af prisen.
    Arh, men hvad sker der også for at barbere sig anywhere blandt andre mennesker? Det er jo så ubehageligt at være vidne til! (Og iøvrigt mega klamt at stå i den samme vandpøl under bruserne, som en eller anden truntes kropsbehåring flyder rundt i. Jeg er stor fan af de steder der har indført shaver-forbud i badene!)

    SvarSlet