Glæden ved småbørn

Prinsessen havde som før nævnt et lidt kompliceret forhold til børn. Men prinsessen synes nu at hendes niecer og nevøer var ret søde, sådan var det jo gerne med familie. På ét område kunne prinsessen dog godt blive rigtig, rigtig træt af selv de allersødeste børn - nemlig når de slæbte rundt på dyreparker i hovedbunden og gladeligt delte ud af samlingen!



Prinsessen havde en hårpragt selv Emily Salomon ikke kunne overgå. Tykt som bare pokker, langt og stort. Så det var selvsagt en uhørt stor gene at have små, ækle og uinviterede beboere i hovedbunden - 9 ud af 10 luseshampoer var fuldstændig umulige at fordele i prinsessens hår, og at kæmme det tog rask væk en time.

Prinsessen havde derfor for nyligt besluttet, at når hun skulle have børn, så skulle de være hårfri. Prinsessen havde læst om at man kunne får hunde og katte uden pels, så børn måtte bestemt også være en mulighed. En lusefri mulighed!


6 kommentarer:

  1. Nooo! Det er bare skræksenariet med lus. Nøj hvor her jeg døjet meget med det da jeg var barn. Det er heldigvis mange år siden jeg har været i nærheden af de blodsugende snyltere.
    Det kan være at du kan begynde at fremavle hårløse børn. Det må der være en fremtid i ;)

    Lige et andet spørgsmål, er der en speciel årsag til at du har "kode" på hver gang man vil skrive en kommentar?

    God weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde desværre også en periode for 5-6 år siden hvor jeg bare blev ved med at få det. Det er så skrækkeligt. Jeg får det bare fysisk dårligt ved tanken om at der bor dyr på mig. I mit hår! Ad!

      Har jeg det? Det vidste jeg ikke - eller faktisk var jeg helt sikker på at jeg netop ikke havde det (for jeg synes selv det er top irriterende når den er der). Det vil jeg straks forsøge at få fjernet. Giv endelig en melding hvis du på et tidspunkt opdager at den er væk!;o)

      Slet
    2. Så er "koden" væk når man skriver kommentarer. Tak :) Håber du har haft en god weekend

      Slet
    3. Fedt, tak for tilbagemeldingen (og i øvrigt for at gøre mig opmærksom på den!)!:o)

      Slet
  2. hahahah hårfri børn! synes også barnet med store øjenbryn er vildt skræmmende :) Virkelig irriterende med lus, ville HADE det i min meterlange manke :s

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe - ja, der er lidt gyser-baby over de øjenbryn. Men så savner man dem heller ikke så meget når de ikke er der!;oD

      Ja, ditto - jeg har været ved at dø over det. Men nu skulle det også gerne være slut, og så er jeg færdig med at have søde børn klatrende på mig! Eller også skal mit hår i hvert fald forsegles i en badehætte eller noget lignende. (Hvilket så også er umuligt, fordi mit hår er aalt for stort til at kunne være i en badehætte. Arh men altså...)

      Slet