Prinsessens nye bedste ven

Prinsessen havde hørt mange tale om, at når man fik sin første voksenløn var det på sin plads at give sig selv en gave. Den idé kunne prinsessen rigtig godt lide.

Prinsessen valgte dog ikke pæne smykker. Prinsessen valgte ikke vilde sko. Prinsessen valgte heller ikke lækkert tøj. Prinsessen havde nemlig længe drømt om at forøge køkkenudstyrsbestanden med en vaskeægte ven - en Kitchen Aid røremaskine.

Prinsessen tog manden med i Magasin, for hun syntes trods alt godt at han måtte være med til at vælge farven. Til prinsessen store overraskelse endte manden faktisk med at vælge den i hendes absolutte yndlingsfarve. Metallisk hindbærpink!



Prinsessen var ikke i tvivl om at de ville få rigtig mange gode oplevelser sammen, og manden var allerede gået brød-bagnings-bananas fordi han syntes det var så sjovt at bruge maskinen.

4 kommentarer:

  1. Fedt! Jeg er vil med at din mand er helt med på den :) Sikke nemt livet ville blive hvis man bare havde en røremaskine (uh, eller en foodprocessor!)..

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er også positivt overrasket over hans entusiasme - og ikke mindst glæde over farven. Måske burde det i stedet bekymre mig...:o)

      Hehe, jeg forventer bestemt også et kæmpe stort overskud nu hvor maden nærmest laver sig selv ude i køkkenet!;o)

      Slet
  2. Så er det godt man ikke er spor misundelig.. Host (Kæmpe løgn) Host. Har godt nok også længe gået og sukket efter sådan en. Den må jeg have tilgode når jeg får min første "voksenløn" om 3 år. Men rigtig fedt koncept med at give sig selv en gave når man får sin første store løn, det vil jeg huske.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, been there så mange gange. Jeg plejede at hade folk der fik lov at få vidunderet inden for dørene, så jeg vil også vove den påstand at jeg har taget min tørn når det kommer til længsel!;oD

      Ja, jeg synes nemlig også det var en brand god idé. Gaver kan man jo aldrig få for mange af, og jeg ser bestemt rimelighed i, at man får noget rigtig fedt ud af sine (første) mange, hårdtoptjente penge i stedet for at de bare alle sammen forsvinder ind i det almindelige, daglige forbrug!

      Slet