Cykellærdom

En dag da prinsessen cyklede hjem fra arbejde i modvind i psykopat-stormvejr, forsøgte hun at overhale en medcyklist af hankøn, der lå bag ved en 3. og meget langsommere cyklist. I det prinsessen lagde sig ud på siden af manden, kiggede han sig over skulderen, så prinsessen og trak alligevel lige ud foran hende for selv at overhale den 3. cyklist. Prinsessen måtte panisk undvige og brokkede sig derfor højlydt over mandens handling.

Hvor til manden kiggede sig over skulderen og sagde: "Så kan du bare lade være med at overhale!"...



Prinsessen prøvede at spørge manden om han virkelig mente dét, men da var manden cyklet længere væk og kommunikationen ophørte. Prinsessen regnede dog ikke med at holde op med at overhale lige foreløbig...

4 kommentarer:

  1. Øhh, han kunne også have set sig for inden han svingede ud. ;) Håber det blev en god dag alligevel.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var egentlig også min tanke!:oD
      Der skal heldigvis flere idioter til at slå mig ud af kurs. Jeg er god til at råbe af dem i situationen, så jeg ikke går og er bitchy over det resten af dagen. Mange mener dog, at jeg en eller anden dag får et par på hovedet. Men det er den risiko jeg må løbe!;oP

      Slet
  2. Gudskelov for det. Der findes ikke noget sejere end prinsesser, der overhaler! Du skulle have cyklet efter ham og spurgt, om han mon ikke var lidt for ung til at cykle...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe! Jeg ærgrede mig lidt over ikke at kunne finde på et smart comeback - det ligner mig dårligt. Men jeg tror ganske enkelt ikke der findes et smart comeback til en så dum udtalelse.;o)

      Slet