Eksamensvagt

Uden en dum opgave til at optage al sin tid, var prinsessen nødsaget til at finde på noget andet.
Derfor brugte hun en dag dagen på at være eksamensvagt. Det var en hårdt arbejde skulle holde godt øje med nogle frække teenagere der jo som bekendt kan finde på hvad som helst.


Okay, okay - virkelighed var måske nok mere noget i den her stil:


På eksamensvagtposten havde prinsessen haft selskab af en ganske charmerende bloggerinde med en eminent musiksmag og en stor kærlighed til litteratur (og en rigtig fin sweater) - nemlig hende her:


3 kommentarer:

  1. Haha, tak for en hyggelig dag og de pæne ord - og den alt for seje tegning! :)

    SvarSlet
  2. Lyder rigtig dejligt!

    Sjovt med en blog i 3. person, det har jeg aldrig set før, fedt!

    Jeg kommer igen :)

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  3. Lige over - og selv tak!:o)

    Tak for rosen, jeg synes også selv jeg var ret sjov da jeg fandt på det!;o)
    Det vil glæde mig, fra nu af vil jeg også - igen - bestræbe mig på rent faktisk at opdatere herinde!

    SvarSlet