1. december

Prinsessen kunne ikke udstå jul i oktober, og hun synes ærlig talt også det var lidt pjattet med jul i november. Men jul i december var noget af det prinsessen holdt aller mest af. Kitschet julepynt, alt for meget af det, gran over det hele, grimme lys, musik fuld af minder, nissehuer og masser af kager og andet guf.



Så da dagen for decembers begyndelse endelig oprandt, var prinsessen og mandens lejlighed forvandlet til en overdådig juleudstilling - og prinsessen væltede oven i købet ud af sengen før det var blevet lyst for at spise morgenmad med manden og overvære at han pakkede dagens pakkekalender-gave op. For sådan en havde prinsessen bikset sammen til ham (nu hvor hun jo alligevel ikke havde andet at lave - altså bort set fra den der dødvigtige hovedopgave...).


6 kommentarer:

  1. Synd at prinsessen ikke får kalendergaver, det lyder til at hun virkelig gerne vil. Det må manden da lige sørge for :)

    SvarSlet
  2. Jeg har engang læst noget med, at man skal behandle andre som man gerne selv vil behandles. Derfor får manden kalendergaver...;oD

    SvarSlet
  3. :) det er så hyggeligt med de pakkekalendre! Og jul er bare hyggeligt - især i december ;) Dog sidder jeg også med en laaaaang eksamensopgave. Nogen har besluttet, at jeg skal skrive den fra i går til d. 16. dec. Nå ja ja, bare tag min julemåned!

    SvarSlet
  4. Det er virkelig hyggeligt! Men jeg glæder mig virkelig til at december i fremtiden ikke skal været tynget af dumme opgaver - det tager altså lige toppen af hyggen...

    SvarSlet
  5. Ja... man kunne da lige rykke det lidt, så man havde eksamener i november, og så startede studier i august i stedet for september. Snildt! Men næh nej... december udnyttes, og det fortsætter i januar

    SvarSlet
  6. Præcis!! Det er ganske enkelt bare elendig planlægning. Dumme studie-tilrettelæggere!:o)

    SvarSlet