Glæden ved væske i kroppen

Prinsessen var et sommerbarn, og uden tvivl mest til solskin og varme. Prinsessen var i bund og grund trist og utilfreds de 11 måneder om året hvor vejret var af helvede til, og til gengæld helt høj på d-vitamin når solen rigtig kiggede frem.
Pinseferie-vejret med bragende solskin var derfor lige i prinsessen ånd. Skulle man da tro.


Prinsessen var nu så langt i den dersens graviditet, at alene synet af solen fik alle lemmer til at hæve til dobbelt størrelse. Prinsessen var svær utilfreds med ikke rigtig at kunne nyde det gode vejr - men omvendt glædede prinsessen sig umådeligt over at have termin på den rigtige side af højsommeren, og såmen også også at vand-generne først dukkede op nu!

3 kommentarer:

  1. Med mindre der er sket et eller andet helt vanvittigt de seneste 10 dage, så må jeg formode, at du afbilleder dig selv, som du føler dig - for du ser i hvert ikke sådan ud! Du er edderbroderme flot gravid!!!!:) Men jeg kan nu godt forstå, at du glæder til det er ovre, og Facebook Hipster ikke længere forstyrrer din krops væskebalance!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha, sandt nok. Men det er nu alligevel heller ikke helt usandt at de pludseligt voldsomme mængder solskin hadve en ret uheldig indvirkning på mig. Jeg sad i solen i en times tid, og mine fødder var virkelig nærmest dobbelt så store.
      Men nu er det jo blevet skodvejr igen, og med det har jeg så også fået en lidt mere almindelig størrelse tilbage!;oD

      Hvordan verden så ser ud når Facebook Hipster er kommet til verden (de 22 kg må jo være et eller andet sted...), må tiden vise. Den tid den sorg.

      Og tak!

      Slet