Roskilde

Engang da prinsessen var ung (...) havde hun været på Roskilde Festival. Alle sagde det var så sjovt, og prinsessen kunne godt lide sjove ting. Men efter 2 år måtte prinsessen opgive at indlede et kærlighedsforhold til festivallen - de kunne bare ikke rigtig sammen.

Hvert år, omkring forårstid blev prinsessen nu alligevel i tvivl om om det der Roskilde ikke var noget man skulle deltage i, og omkring den første weekend i juli rullede bølger af misundelse ind over prinsessen og hun undgik alle medier der effektivt dækkede festivallen - for hvorfor blive sparket til, når man allerede ligger ned?

Prinsessen ville nok aldrig forstå hvorfor hun drømte så inderligt om at komme af sted når hun i virkeligheden var alt for meget prinsesse til at være der...

2 kommentarer:

  1. Kender det alt for godt. Sad Søndag aften og var gul og grøn af misundelse over dem der havde billet og skulle ind og se Björk live. Øv hvor ville jeg godt have set hende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Björk gad jeg også virkelig godt have set. Hun lukkede også Orange scene sidst jeg var på Roskilde, og det var den mest magiske, fantastiske koncert nogensinde.
      En eller anden dag tager jeg afsted igen. Om ikke andet, så bare for at finde ud af hvorfor det var jeg holdt op!;o)

      Slet